Consumatorii sunt deschiși către tehnologie, însă producătorii au tendința de a crea multe aplicații inutile, în loc să se concentreze pe obținerea unui sunet de cât mai bună calitate la prețuri rezonabile
Tehnologia nu evoluează doar în sectorul de telefonie mobilă (care este cel mai vizibil), incluzând aici și tabletele, ci și în zona de home entertainment. Adică televizoare și amplificatoare/boxe. De altfel, producătorii mizează tot mai mult pe crearea de „ecosisteme“, tehnologii capabile să reunească toate electronicele deținute de o familie, de la telefoane și camere foto până la televizoare și calculatoare.
Compania de cercetare Gartner estimează că, în 2016, aproximativ 85% dintre televizoarele plate (flat panel, adică LCD, LED, plasmă etc.) vor fi „smart“, în principal capabile să se conecteze la internet. Lucru normal, în condițiile în care o mare parte din conținutul vizionat de către consumatori este disponibil online. Și cum experiența vizuală oferită de un televizor cu diagonală mare este incomparabilă cu cea de pe un monitor (nici nu mai amintim de tabletă sau telefon), deschiderea consumatorilor către smart tv este foarte mare.
Lămpi pentru un sunet bun
„Cumpărătorii din România devin din ce în ce mai selectivi, orientându-se către produse cu caracteristici tehnice, uşurinţă în utilizare, fiabilitate şi durabilitate superioare“, spune Victor Armășelu, AV Division Manager Samsung România. Problema care apare însă este multitudinea de aplicații create de producători (indiferent dacă se numesc Sony, Samsung, LG, Philips etc.) și care, de multe ori, sunt inutile. Cum ar fi integrarea serviciilor de socializare sau a „antrenorului personal de fitness“, pe când utilizatorii sunt mai degrabă interesați, spre exemplu, de rularea de desene animate vechi, de pe youtube, astfel încât să fie copii fericiți (cin