Site-urile de socializare au fost transformate în adevărate magazine virtuale. Micii întreprinzători din Slobozia le utilizează pentru a-şi promova produsele. Astfel, cele mai dulci prăjituri, bijuterii hande-made excentrice sau papioane se vând ca pâinea caldă pe Facebook.
La cumpărături pe facebook
Reţeta vitrinelor mari şi a firmelor luminoase folosită de magazinele clasice pare acum de domeniul trecutului. Conturile on-line deschise pe site-urile de socializare presupun o investiţie minimă, dar cu efect garantat. Este nevoie de câteva poze sugestive, informaţii despre produse şi un număr de contact.
De restul se ocupă prietenii din listă. Un singur like primit din partea unui fan al paginii, face ca profilul să fie vizionat de către toţi prietenii săi. Încă un click, iar „marfa“ ajunge şi la prietenii-prietenilor. Micii întreprinzători din Slobozia au preluat ideea şi o aplică întocmai.
„Accesorii Daria Slobozia“, „Bijuterii şi accesorii din piele“, „Aranjamente florale“ sunt doar câteva dintre numele celor mai profitabile afaceri locale promovate prin intermediul celui mai mare site de socializare din istoria internetului.
Un nou mod de a face comerţ
Şi ce poate fi mai comod decât să-i cumperi iubitei o bijuterie frumoasă stând pe canapea? Pe acest principiu a mers şi Mădălina Năstase din Slobozia, care de patru luni vinde pe Facebook bijuterii confecţionate manual... Mămica unui bebeluş de cîteva luni, s-a hotărât să facă rost de bani prin intermediul internetului.
Acum confecţionează broşe din pînză şi mărgele ecologice pe care le vinde pe Facebook. Totul sub marca „Accesorii Handmade By Madalina“.
„Este destul de profitabil ceea ce fac. Sînt acasă, am grijă de copil şi mai facem rost şi de cîţiva bănuţi...“ declară Mădălina. De livrări se ocupă tot ea. «Toate come