Retailerul electroIT Flanco a inregistrat vanzari totale nete de peste 20 milioane de lei in sezonul Sarbatorilor Pascale, in crestere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cele mai cumparate produse au fost televizoarele, care au ramas vedetele sezonului, alaturi de masinile de spalat, electrocasnicele mici, tabletele si telefoanele mobile.
Pentru 2013 Flanco si-a propus o crestere de 15% comparativ cu 2012, cand a inregistrat vanzari de 137 milioane de euro si a urcat pe locul 2 in topul celor mai mari retaileri din Romania.
Flanco va investi in acest an peste 2 milioane de euro in reamenajarea magazinelor din tara.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri de electroIT din Romania, cu o retea nationala de 78 de magazine si o echipa de peste 900 de oameni.
Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo. Retailerul electroIT Flanco a inregistrat vanzari totale nete de peste 20 milioane de lei in sezonul Sarbatorilor Pascale, in crestere cu 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cele mai cumparate produse au fost televizoarele, care au ramas vedetele sezonului, alaturi de masinile de spalat, electrocasnicele mici, tabletele si telefoanele mobile.
Pentru 2013 Flanco si-a propus o crestere de 15% comparativ cu 2012, cand a inregistrat vanzari de 137 milioane de euro si a urcat pe locul 2 in topul celor mai mari retaileri din Romania.
Flanco va investi in acest an peste 2 milioane de euro in reamenajarea magazinelor din tara.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri de electroIT din Romania, cu o retea nationala de 78 de magazine si o echipa de peste 900 de oameni.
Principalii competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.