Singurul drum naţional de pământ din ţară, cel dintre Manoleasa şi Rădăuţi Prut, are mari şanse să capete o altă faţă în curând.
După ce Ovidiu Laicu, directorul Direcţiei de Drumuri şi Poduri Iaşi, direct responsabil cu reabilitarea drumului, l-a invitat şi pe omologul său clujean pentru a prezenta sugestii de reabilitare, recent a fost finalizată documentaţia pentru modernizarea tronsonului de pământ, care a şi fost depusă pentru analiză la Autoritatea Naţională de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice.
În cazul în care varianta înaintată de oficiali pentru reparaţia drumului va fi aprobată, va urma licitaţia pentru atribuirea lucrărilor. Deocamdată nu se ştie cât vor dura procedurile şi când vor începe lucrările.
Singurul drum naţional de pământ din ţară, cel dintre Manoleasa şi Rădăuţi Prut, are mari şanse să capete o altă faţă în curând.
După ce Ovidiu Laicu, directorul Direcţiei de Drumuri şi Poduri Iaşi, direct responsabil cu reabilitarea drumului, l-a invitat şi pe omologul său clujean pentru a prezenta sugestii de reabilitare, recent a fost finalizată documentaţia pentru modernizarea tronsonului de pământ, care a şi fost depusă pentru analiză la Autoritatea Naţională de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice.
În cazul în care varianta înaintată de oficiali pentru reparaţia drumului va fi aprobată, va urma licitaţia pentru atribuirea lucrărilor. Deocamdată nu se ştie cât vor dura procedurile şi când vor începe lucrările.