de Viorel ANDRIESCU
09 mai 2013 22:45
0 vizualizari
A-A+ Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare (CNVM) îi obligă pe intermediari (SSIF-uri) să transmită rapoarte semestriale privind reclamaţiile primite de la clienţi şi stadiul rezolvării acestora. Instrucţiunea CNVM precizează că, prin reclamaţie se înţelege "orice exprimare a nemulţumirii, în formă verbală sau scrisă, justificată sau nu, în numele unei persoane, în legătură cu prestarea sau neprestarea unui serviciu financiar, care susţine că reclamantul a suferit, sau este posibil să sufere o pierdere financiară, neajuns material sau alte dificultăţi semnificative".
Obligaţia revine, pe lângă SSIF-uri şi instituţiilor de credit şi consultanţilor din domeniul investiţiilor. Nerespectarea prevederilor atrage după sine, în ordine: avertisment, amendă, suspendarea autorizaţiei, retragerea autorizaţiei sau interzicerea temporară a desfăşurării activităţii. de Viorel ANDRIESCU
09 mai 2013 22:45
0 vizualizari
A-A+ Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare (CNVM) îi obligă pe intermediari (SSIF-uri) să transmită rapoarte semestriale privind reclamaţiile primite de la clienţi şi stadiul rezolvării acestora. Instrucţiunea CNVM precizează că, prin reclamaţie se înţelege "orice exprimare a nemulţumirii, în formă verbală sau scrisă, justificată sau nu, în numele unei persoane, în legătură cu prestarea sau neprestarea unui serviciu financiar, care susţine că reclamantul a suferit, sau este posibil să sufere o pierdere financiară, neajuns material sau alte dificultăţi semnificative".
Obligaţia revine, pe lângă SSIF-uri şi instituţiilor de credit şi consultanţilor din domeniul investiţiilor. Nerespectarea prevederilor atrage după sine, în ordine: avertisment, amendă, suspendarea autorizaţiei, retragerea autorizaţiei sau interzicerea temporară a desfăşurării activităţii.