Retailerul electro-IT, Flanco, a realizat în perioada Sărbătorilor de Paşte vânzări de 20 de milioane de lei, cu 20% mai mari decât cele înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Flanco a atras în perioada campaniei un număr mare de vizitatori în magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta specială Flanco. Televizoarele au rămas vedetele sezonului, alături de maşinile de spălat, electrocasnicele mici, tabletele şi telefoanele mobile, cadourile de Paşte fiind de la an la an mult mai variate. "Vânzările din luna aprilie, susţinute de campania de Paşte, demonstrează faptul că am realizat un mix bun de produse noi şi promoţii, care au atras consumatorii şi vor contribui la atingerea obiectivelor pentru 2013", a declarat într-un comunicat, remis redacţiei, Violeta Luca, CEO Flanco.
Pentru 2013 Flanco şi-a propus o creştere de 15% comparativ cu 2012, când a înregistrat vânzări de 137 milioane de euro şi a urcat pe locul 2 în topul celor mai mari retaileri din România.
"Inclusiv cifrele preliminare pentru luna în curs sunt îmbucurătoare şi se datorează atât sezonalităţii pe segmentul de cooling dar şi schimbărilor de produse din portofoliu, realizate chiar în preajma Sărbătorilor, când Flanco a introdus nu mai puţin de 8 game şi produse premium recent lansate pe piaţa internaţională", a adăugat Violeta Luca.
Retailerul electro-IT, Flanco, a realizat în perioada Sărbătorilor de Paşte vânzări de 20 de milioane de lei, cu 20% mai mari decât cele înregistrate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Flanco a atras în perioada campaniei un număr mare de vizitatori în magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta specială Flanco. Televizoarele au rămas vedetele sezonului, alături de maşinile de spălat, electrocasnicele mici, tabletele şi telefoanele mobile, cadourile de Paşte fiind de la an la an mult mai va