Festivalul „George Enescu” este recomandat de cele mai prestigioase publicații de gen din lume, fiind pentru prima dată mediatizat pe pagini întregi și în Japonia
Aflat la cea de-a 21-a ediţie, Festivalul „George Enescu” s-a transformat într- un brand de ţară. Cele mai importante publicaţii îi dedică spaţiu şi îl includ pe lista evenimentelor de gen. Unele dedică mai bine de o pagină Festivalului care va avea loc la Bucureşti şi în alte opt oraşe din ţară, între 1 şi 28 septembrie. Vor fi prezente nume dintre cele mai cunoscute, la evenimente la care abonamentele şi biletele s-au epuizat de mult (20.000 de bilete vândute în două ore... prin comparaţie, la meciul Steaua- Rapid s-au vândut 10.000 în trei zile).
De trecut în agendă
Festivalul „George Enescu” apare ca recomandare principală în cinci dintre cele mai prestigioase publicaţii internaţionale de specialitate.
BBC Music Magazine scrie în ediţia de mai: „Festivaluri pe care să le tregeţi în agendă” şi recomandă evenimente de top din toată lumea (Cehia, Istanbul, Italia), precum şi România ca destinaţie muzicală şi turistică. „Oedip” al lui Enescu se va juca pe aceeaşi scenă cu „Othello” al lui Verdi şi cu „Tannhauser” al lui Wagner, scrie BBC Music Magazine, anunţând, de asemenea, prezenţa actorului John Malkovich în programul festivalului.
Revista londoneză Gramophone, cea care acordă celebrele Gramophone Awards, echivalentul Premiilor Oscar pentru industria de muzică clasică, îl recomandă, de asemenea şi alege câteva nume de referinţă din program: Daniel Barenboim, Evgeny Kissin sau Murray Perahia..
Despre România
Noutatea absolută este că Festivalul a pătruns din acest an şi în presa din Japonia. Este pentru prima dată când un eveniment românesc are parte de această acoperire mediatică în presa japoneză, revista Ongaku (echivalentul celebrei Rolling Stone în Asia) acordând