Pasiunea pentru moda a doua surori s-a transformat intr-o afacere de succes. Povestea magazinului lor online de haine a inceput de la o discutie banala si de la o schita realizata pe un servetel de hartie, intr-un restaurant.
Andra si Raluca Barchi au lansat Wardrobe-B.ro in septembrie 2012, din dorinta de a aduce produse de lux in tara noastra, la preturi cat mai accesibile.
Sfatul pentru tinerii antreprenori "ar fi ca fiecare sa porneasca un business din pasiune si sa nu fie ghidati doar de dorinta unui succes pe plan material. Trebuie sa urmezi un plan de afaceri si sa ai rabdare sa treci prin toate etapele", a precizat Raluca Barchi, intr-un interviu acordat Ziare.com.
De asemenea, ea ne-a mai precizat care sunt capcanele unei afaceri online, cat de greu este sa pornesti un business de la zero si cat de interesati de moda sunt romanii.
Cum a venit ideea afacerii Wardrobe-B? De ce ati ales un magazin online de haine cu haine de lux si nu unul fizic sau cu produse mai accesibile?
Ideea de a deschide magazinul online Wardrobe B a venit din nevoia de a gasi haine si accesorii de lux la preturi accesibile pe piata romaneasca, produse care sa nu atraga prin logo, ci prin design si calitate. In spatele proiectului se afla doua fete pasionate de moda: eu si sora mea, Andra.
Am ales magazinul online pentru inceput deoarece reprezenta o varianta usoara pentru a ne face cunoscuti pe piata din Romania. Acum lucram la amenajarea magazinului fizic Wardrobe-B, pe care spera sa il deschidem in maxim o luna.
Accesibilitatea si luxul sunt o chestiune de subiectivitate si perspectiva si tin, in mod special, de grupul-tinta pe care il alegi.
Care au fost pasii demararii afacerii? Cine v-a ajutat? Cum ati obtinut finantarea?
Afacerea a inceput in joaca, mai mult ca un hobby, schit