N-a castigat afisul de festival al filmului lui Adrian Sitaru Premiul Golden Trailer la categoria Cel mai original poster - premiul anuntat in 3 mai i-a revenit lui "Texas Chainsaw 3D", dar a participat in premiera la o competitie dominata in proportie de 95% de productii americane. Afisul cu iepurele, furculita si blocul a fost realizat de compania romaneasca The Drum, infiintata de-abia in ianuarie 2012. La categoria sa au fost doar patru nominalizati.
O furculita a carei coada se termina intr-un bloc cu antene si rufe puse la uscat, si ai carei dinti descriu urechile unui iepure. Dedesubt scrie "Domestic", iar "c"-ul din coada reprezinta corpul unui cocos. Tagline-ul e "Fauna-tastic times with your neighbours". Acesta e afisul cu care The Drum s-a inscris acum aproximativ o luna si jumatate, pe ultima suta de metri, la nominalizarile pentru Golden Trailer Awards, premii care se acorda de 14 ani la Los Angeles pentru cele mai bune postere, trailere si spoturi TV din industria americana.
Categoriile sunt foarte numeroase (aproape 70), ocupandu-se in parte de thriller-uri, horror-uri, filme de dragoste sau documentare, dar exista categorii separate pentru filmele straine. Exista la fiecare editie un juriu care decide premiantii. Pe site-ul evenimentului nu a fost postat inca juriul din acest an, dar din cel de anul trecut au facut parte regizoarea spaniola Isabel Coixet si producatorul rus Alexander Rodnianski.
Printre trailer-urile castigatoare anuntate in 3 mai 2013 se numara „Iron Man 3” la categoriile Best in Show si Summer 2013 Blockbuster Trailer, “Skyfall” la categoria Best Action, “Wreck it Ralph” la categoria Best Animation/Family, “The Hangover Part III” la categoria Best Comedy, “Argo” la categoria Best Drama si “Mama” la Best Horror.
Intr-o grupa speciala intra categoriile tehnice (cel mai bun sunet dintr-un tra