Sebastian este meşterul-şef al unui atelier auto în care măestria şi pasiunea au dat mâna, s-au înfrăţit şi au lăsat loc visului. Şase tineri cu salopete au refuzat să se supună regulilor şi au depăşit toate limitele. Repară maşini uneori mai bătrâne de 60 de ani, pentru amici, dar îşi aleg singuri clienţii.
În cartierul Fundeni din Capitală, aproape de spitalul cu acelaşi nume, la capătul unei alei, se află un atelier auto inedit: „La Hală“. Cine trece pe lângă porţile sale mereu deschise ar putea să-l confunde cu un depozit de fier vechi sau cu o curte utilitară care aproape niciodată nu ar prezenta interes.
Puţini ştiu că aici arde o adevărată poveste de dragoste. Dragoste pentru maşini. Vechi.
Mercedesul cu care au fost conduşi miniştrii lui Ceauşescu din anii 1970, Volga unui fost ataşat la Moscova pe a cărei capotă încă se poate distinge steaua sovietică sau un Volkswagen-broscuţă din 1956 sunt doar câteva dintre bijuteriile de colecţie pe care „La Hală“, atelierul născut din criză financiară şi pasiune, le adăposteşte. Aici lucrează şase băieţi: Seba, meşterul-şef, Andrei, Patrick, Igor, Răzvan şi Coco, dar şi oricine altcineva care vrea să ajute. Video United Wheelers Foto Atelierul de maşini vechi „La Hală“
Tot spaţiul de aici este închiriat, iar eu sunt cel care plăteşte chiria. Noi închiriem mai departe pentru cei are au nevoie, dar este un preţ simbolic. Service-ul costă, spre exemplu, doi lei pe oră. Există totuşi şi situaţia în care oamenii vin cu maşini şi noi le recondiţionăm. Atelierul a apărut pe fondul crizei, în 2009, când am rămas fără lucrări, eu având o firmă de construcţii, şi atunci mi-am căutat un garaj unde să-mi pun maşinile care erau împrăştiate prin Bucureşti şi prin ţară. Am găsit locul ăsta. Tot ce este aici este făcut de oamenii care au trecut pe-aici, care au lucrat pe-aici. E un loc în care