Activitatea de comunicare si relatii publice a grupului Air France KLM in Romania a fost preluata, incepand cu 1 mai, de agentia de PR in turism Travel Communication Romania.
Pana acum, PR-ul companiei pe piata locala era asigurat de DC Communication.
Air France KLM este unul dintre cei mai mari jucatori in transportul aerian, la nivel mondial si lider de piata pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. In 2012, compania a transportat peste 77 de milioane de pasageri si peste 1,4 milioane de tone cargo.
Flota este formata din 573 aeronave, iar reteaua acopera 243 de destinatii din 103 tari prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle si Amsterdam-Schiphol.
Air France si KLM sunt companii membre ale aliantei globale SkyTeam care numara 19 membri si care ofera pasagerilor acces la o retea globala de peste 15.500 de zboruri catre peste 1.000 de destinatii din 187 de tari.
Programul de fidelitate al aliantei SkyTeam se numeste Flying Blue si este lider in Europa, cu peste 21 de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri din Romania sunt Air France, KLM, Alitalia, Czech Airlines, Tarom si Aeroflot.
Travel Communication Romania este o agentie de PR de nisa, care se adreseaza exclusiv companiilor din industria turismului si a ospitalitatii. Infiintata anul trecut, agentia isi propune sa ofere vizibilitate atat B2C, cat si B2B, agentiilor de turism, companiilor aeriene, hotelurilor din Romania, resorturilor din strainatate sau regiunilor turistice.
In portofoliul agentiei se mai afla Fly Dubai, Happy Tour Group, Hyatt Regency Thessaloniki, Prestige Tours, Tui Travel Center.
“Daca in anii trecuti, marketingul unei afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista in v