Relansat în urmă cu trei ani, odată cu venirea lui Christian Sabbagh la pupitrul Stirilor, principalul grupaj informativ al Kanal D a reuşit să înregistreze o ascensiune susţinută.
“Succesul Stirilor Kanal D vine din faptul ca prezentam viata in toate aspectele ei . Stirile nu inseamna numai accidente de masini, furturi, razboaie politice. Am inclus stiri despre subiecte care ii preocupa pe oameni si le ofera o stare de bine: life & style, frumusete, sanatate, gastronomie. Prezentam principalele evenimente politice, dar nu suntem aliniati vreunei doctrine, stirile noastre nu au caracter politic. Reportajele despre viata comunitatii reprezinta, de asemenea, o componenta importanta a Stirilor Kanal D. Dar succesul Stirilor Kanal D se datoreaza in primul rand telespectatorilor nostri care ne urmaresc cu fidelitate, in numar din ce in ce mai mare “, a declarat Fatih Salis, Directorul Departamentului de Stiri si al Productiilor Interne Kanal D.
Stirile Kanal D au inregistrat o crestere importanta din mai 2010 pana in prezent. La debut, principalul grupaj informativ al zilei avea o cota de piata de 3.7%, ajungand astazi sa atinga o medie de 7.3%, reprezentand o crestere de 98.8%, pe targetul 18-49 Urban, conform datelor furnizate de Kantar Media. Ratingul s-a dublat din luna mai 2010 pana in prezent, crescand de la 0.9% la 1.8%. Media anuala a crescut cu 133,8%, de la 1.2% rating in 2010, la 2.7% rating in 2013, conform datelor furnizate de Kantar Media.