Noul Trax pare a căuta propria cale în cea mai efervescentă zonă a pieței auto actuale. La prima vedere, prețul este principalul atu al modelului, însă micul Chevrolet e mai mult decât atât
Conform IHS Automotive, segmentul SUV-urilor de mici dimensiuni va ajunge în următorii doi ani în Europa de la 154.461 de unități până la peste 500.000. Astfel de estimări bombastice au atras ca un magnet producătorii auto care, doar în acest an, sunt gata să inunde piața cu noi modele precum Renault Captur, Peugeot 2008, Ford EcoSport sau Fiat 500 X. Desigur, grupul General Motors nu putea lipsi de la acest „festin“ și a considerat că este timpul să opună adversarilor două modele care deși împart platforma tehnică și unele echipamente, diferă radical din punct de vedere al designului. Dacă despre Opel Mokka am vorbit deja cu câteva săptămâni în urmă, micul Trax al celor de la Chevrolet tocmai a fost supus testelor internaționale în Croația, la Zadar, urmând să ajungă pe piața românească în luna iunie.
Fratele mai mic al modelului Captiva a împrumutat multe dintre liniile acestuia fiind, spre deosebire de majoritatea rivalilor din segment, „mai masculin“ și mai eficient în privința consumului. Și prețul de bază de 15.500 de euro - pentru versiunea LS cu tracțiune față și propulsor de 1.6 litri alimentat cu benzină - poate fi considerat doar un deziderat pentru multe dintre modelele concurente.
SUV... de oraș
Mulți refuză încă să accepte ideea că un SUV, fie el chiar și de clasă B, poate fi destinat călătoriilor în perimetrul urban. Cu toate acestea, avalanșa de noi modele și vânzările în creștere demonstrează că există mulți clienți care își doresc un astfel de vehicul. În cazul Trax, cei care au în plan o astfel de achiziție trebuie să se aștepte la un vehicul a cărui suspensie pare orientată spre confort, ceea ce permite un rul