Finala emisiunii "Românii au talent" - unde marele premiu de 120.000 de euro a fost câştigat de Bruno Icobeţ şi cei trei câini ai săi - a fost lider de audienţă detaşat pe toate segmentele de public, vineri seară, aproape 4 milioane de telespectatori urmărind show-ul în minutul de aur, 21.47.
La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV obţinea pe tot parcursul emisiunii (20.29 - 01.24) o audienţă medie de 13,7 puncte de rating şi 38,9% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 înregistra doar 2,9 puncte de rating şi 8,3% cota de piaţă, informează televiziunea într-un comunicat remis MEDIAFAX.
La nivelul întregului public din mediul urban, Pro TV s-a clasat tot pe primul loc, cu 13,5 puncte de rating şi 34,1% cota de piaţă, iar Antena 1, pe locul al treilea, cu 2,5 puncte de rating şi 6,3% cota de piaţă, după Kanal D (2,6 puncte de rating şi 6,5% cota de piaţă).
La nivelul întregului public din România, Pro TV obţinea 13 puncte de rating şi 34,2% cota de piaţă, fiind urmărit, în medie, de aproape 2,5 milioane de români, în timp ce Antena 1 se clasa pe locul al patrulea, cu o audienţă medie de doar 2,1 puncte de rating şi 5,5% cota de piaţă, dupa Kanal D şi TVR 1.
Telespectatorii Pro TV au decis vineri seară: Bruno Icobeţ este cel mai talentat român. Bucurie mare pentru Bruno Icobeţ şi cei trei căţei ai săi, care, în urma numărului lor inedit, dar plin de sensibilitate, caracterizat de o înţelegere deplină a gesturilor şi privirilor, au impresionat o ţară întreagă şi au devenit în urma voturilor telespectatorilor câştigătorii celui de-al treilea sezon al emisiunii "Românii au talent".
Întrebat dacă s-a aşteptat vreo clipă să câştige această competiţie, Bruno Icobeţ a declarat: "M-am aşteptat, în momentul în care am ieşit pe locul întâi în semifinale, ştiam că am să fac o figură foarte bu