O echipă de control constituită la nivelul Ministerului Sănătăţii a venit în Gorj pentru a verifica activitatea Serviciului Judeţean de Ambulanţă. Nu este vorba de vreo sesizare, ci de o verificare realizată o dată la trei ani pentru reacreditarea staţiei din Târgu-Jiu precum şi a staţiilor din judeţ.
Inspectorii ministeriali au urmărit în special dacă ambulanţele sunt pregătite să intervină la solicitări şi dacă sunt medicamente suficiente. „Era nevoie de acest control pentru a primi aviz de funcţionare şi acreditare de la Ministerul Sănătăţii. Am fost la toate staţiile din judeţ, unde a fost verificat stocul de medicamente, necesarul de materiale sanitare, personalul medico-sanitar, ambulanţele dacă sunt în stare bună de funcţionare, dacă au revizia făcută şi alte lucruri. Este important că am ieşit bine şi lucrurile sunt în regulă“, a explicat Dan Vîlceanu, director la Ambulanţa Gorj. (A.F.)
O echipă de control constituită la nivelul Ministerului Sănătăţii a venit în Gorj pentru a verifica activitatea Serviciului Judeţean de Ambulanţă. Nu este vorba de vreo sesizare, ci de o verificare realizată o dată la trei ani pentru reacreditarea staţiei din Târgu-Jiu precum şi a staţiilor din judeţ.
Inspectorii ministeriali au urmărit în special dacă ambulanţele sunt pregătite să intervină la solicitări şi dacă sunt medicamente suficiente. „Era nevoie de acest control pentru a primi aviz de funcţionare şi acreditare de la Ministerul Sănătăţii. Am fost la toate staţiile din judeţ, unde a fost verificat stocul de medicamente, necesarul de materiale sanitare, personalul medico-sanitar, ambulanţele dacă sunt în stare bună de funcţionare, dacă au revizia făcută şi alte lucruri. Este important că am ieşit bine şi lucrurile sunt în regulă“, a explicat Dan Vîlceanu, director la Ambulanţa Gorj. (A.F.)