Celebrul magiun de Topoloveni ar putea ajunge pe mesele locuitorilor din Dubai şi din America de Nord cu ajutorul unui proiect European de promovare. Celebrul magiun de Topoloveni ar putea ajunge pe mesele locuitorilor din Dubai şi din America de Nord cu ajutorul unui proiect European de promovare.
„O altă surpriză plăcută pentru noi este că, în scurt timp, vor mai veni 500.000 de euro, tot pe un proiect european de promovare a magiunului de Topoloveni, realizat împreună cu grecii, dar pentru zona Americii de Nord şi Dubai, după ce Comisia Europeană a aprobat primul proiect pentru România, în valoare de peste 980.000 de euro partea noastră şi tot datorită magiunului de Topoloveni. Pe acest nou proiect, targetul este Dubai pentru că America este deja pervertită la nişte gusturi şi va fi foarte greu să-i conving de calitatea şi funcţionalitatea produsului nostru. Însă, în Dubai, există o tradiţionalitate şi un respect al calităţii produsului ca aliment funcţional, plus că sunt şi bani, de ce să nu o recunoaştem.", a declarat pentru Agerpres, directorul general al companiei care beneficiază de program, Bibiana Stanciulov.
La sfârşitul lunii iunie va apărea standardul magiunului, în condiţiile în care multe firme au încercat să beneficieze datorită magiunului de Topoloveni, deşi calitatea produselor lor era îndoielnică.
„Reacţia pieţei este foarte importantă pentru noi şi iată ca şase false produse numite magiun au încercat să ne cotropească, să ne îngroape si să beneficieze de munca şi de promovarea calităţii nutriţionale a magiunului. Nu au reuşit pentru că la sfârşitul lunii iunie va apărea standardul magiunului. După un an de luptă s-a descoperit universalitatea faptului că magiunul de prune se face numai din prune. Este o descoperire universal epocală.", a menţionat Bibiana Stanciulov.