Rochii de mireasă de peste 9.000 de lei s-au vândut la cea de-a noua ediţie a Târgului Ghidul Miresei, din Bucureşti, din acest weekend. Criza din ultimii ani a afectat numeroase domenii, dar industria din jurul nunţilor beneficiază în continuare de generozitatea românilor.
În cea de-a doua zi a târgului, a fost achiziţionată una dintre cele mai scumpe creaţii expuse: o rochie de mireasă în valoare de 9.600 de lei. Piesa aparţine designerului ucrainian Oksana Mukha, a cărei pasiune pentru creaţie s-a născut la începutul anilor ʼ80, atunci când tânăra şi-a creat singură propria rochie de mireasă. Piesa stilizată de Oksana poartă numele „Ketrin” şi este realizată din voal şi cristale Swarovski, cusute manual laolaltă cu inserţiile de pietre naturale.
„Industria nu a fost afectată de criză. Vânzările cresc de la ediţie la ediţie“, a declarat Roxana Radu, unul dintre purtătorii de cuvânt ai Târgului Ghidul Miresei pentru „Adevărul“. Dacă în februarie 2013, 27.000 de români au trecut pragul centrului expoziţional Romexpo, luna mai a adus organizatorilor mai puţini oaspeţi, dar profituri mai mari din vânzări. Sezonul proaspăt deschis al nunţilor i-a convins pe români să cheltuiască mai mult pentru ziua lor specială.
Creaţia designerului ucrainian Oksana Mukha. FOTO Facebook
„În februarie, nu toţi au cumpărat. Din contră, majoritatea a analizat ofertele, s-a orientat pe piaţă. Zilele acestea, oamenii au ştiut ce vor. Au venit, s-au uitat, şi-au achiziţionat“, a punctat Roxana, amintind că românii nu se zgârcesc atunci când vine vorba de costumele nupţiale.
Bucureştenii nu au fost singurii care au acceptat invitaţia lansată de organizatori, locuitorii din provincie fiind şi ei prezenţi la târgul de creaţii.
Peste 110 branduri au ales să-şi mute atelierele în complexul expoziţional din Romexpo. Case de modă precum Călin Events, Alexandru Ciu