PPD România, cel mai mare distribuitor de băuturi alcoolice importate premium și super-premium de pe piață, cu un portofoliu de peste 20 de branduri internaționale, anunță venituri de peste 26.1 milioane de euro pentru anul 2012, o creștere de 15% față de anul trecut. Profitabilitatea a rămas la un nivel comparabil cu 2011, de aproximativ 2 milioane de euro, ceea ce reprezintă media pieței pentru băuturile alcoolice importate.
Volumul total vândut în 2012 a crescut la 1,94 milioane de litri, o creștere de peste 7% comparativ cu 2011.
Rezultatele pozitive obținute de PPD România în anul 2012 au fost influențate de lansarea brandului propriu de vodkă, TAZOVSKY Vodka, precum și de performanța brandurilor de renume la nivel mondial din portofoliul său, cum ar fi Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys și altele.
“În 2012, am reușit să obținem creșterea vânzărilor datorită parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume internațional și lansării propriului brand de vodkă, TAZOVSKY Vodka. Odată cu evoluția si diversificarea preferințelor românilor pentru băuturi alcoolice de calitate, piața băuturilor alcoolice importate va fi în continuă expansiune. Acesta este motivul pentru care intenționăm să diversificăm portofoliul nostru de branduri, dar și să le susținem în continuare pe cele deja existente. De asemenea, vom pune în continuare accent pe dezvoltarea relațiilor cu partenerii și clienții noștri, astfel încât să ne putem crește cota de piață", a declarat Nikolas Xystouris (foto), Director General PPD România.
Whiskey-ul J&B a rămas în topul preferințelor românilor și reprezintă 50% din vânzările totale de whiskey ale PPD România, lider pe piața locală pe această categorie. În timp ce vodka și whiskey-ul rămân băuturile alcoolice preferate ale românilor, reprezentanții PPD România consideră că cererea pentru băuturi precum r