Lumea este într-o continuă schimbare, atât la nivel cultural cât și la nivel tehnic, iar domenii precum marketing, branding, comunicare sau advertising sunt primele care trebuie să se adapteze noilor trenduri, stiluri de viață și potențiale tehnologice.
Pentru a contribui la diseminarea celor mai recente trenduri în domeniu, Buyer Brain, în parteneriat cu Modulab și Whiteland BTL Services, organizează workshopul “Cutting Edge Marketing. Insights from brain and technology”, în cadrul căruia vor fi explorate cele mai inovatoare abordări în cercetarea de piață, marketing și advertising. Întâlnirea se adresează profesioniștilor din domeniile mai sus amintite ce sunt interesați de cele mai noi inovații și trenduri în domeniul lor de activitate.
Marketing validat științific
Așa cum reiese din prezentarea lui Roger Dooley de la ediția 2013 a Forumului Internațional de Neuromarketing, una dintre principalele probleme cu care se confruntă domenii precum marketingul, vânzările sau publicitatea este lipsa de credibilitate. Misiunea neuromarketingului este corectarea acestei situații apelând la rigoarea științifică și reducerea banilor irosiți pe produse și campanii ineficiente. Primul laborator de neuromarketing din Europa de Est, Buyer Brain, folosește tehnologiile neuroimagistice și testarea implicită pentru a face predicții cu mai mare acuratețe în ceea ce privește reacțiile consumatorului la un produs, ambalaj, conținut video, online sau orice alt mesaj de comunicare.
Ana Iorga, CEO Buyer Brain (www.buyerbrain.com), va prezenta o serie de studii de neuromarketing și potențialul acestui domeniu pe piața autohtonă. La începutul lunii martie ea a participat la Forumul Internațional de Neuromarketing care a avut loc la Sao Paulo, Brazilia, sub tutela Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA).
Inte