iaţa Pieptănari a fost şi rămâne un punct nodal pentru circulaţia din sectorul 4 al Capitalei. Pe baza fotografiilor lui Hans Oerlemans, am încearcat să reconstituim câteva dintre traseele transportului în comun care circulau pe aici în anii ’70.
Imagine luată dinspre Şura Mare
În dreapta se află Cimitirul Bellu, iar în faţă, după Piaţa Pieptănari, se deschide Calea Şerban Vodă. Tramvaiul 22, care apare în această poză, avea unul dintre capetele de linie la IMGB, mergea pe Şoseaua Olteniţei, Str. Lânăriei, Calea Văcăreşti şi întorcea la Sfânta Vineri.
Vezi mai multe pe ringincentrulvechi.ro
iaţa Pieptănari a fost şi rămâne un punct nodal pentru circulaţia din sectorul 4 al Capitalei. Pe baza fotografiilor lui Hans Oerlemans, am încearcat să reconstituim câteva dintre traseele transportului în comun care circulau pe aici în anii ’70.
Imagine luată dinspre Şura Mare
În dreapta se află Cimitirul Bellu, iar în faţă, după Piaţa Pieptănari, se deschide Calea Şerban Vodă. Tramvaiul 22, care apare în această poză, avea unul dintre capetele de linie la IMGB, mergea pe Şoseaua Olteniţei, Str. Lânăriei, Calea Văcăreşti şi întorcea la Sfânta Vineri.
Vezi mai multe pe ringincentrulvechi.ro