Magazinele online care se inscriu la Gala Premiilor eCommerce 2013 câștigă servicii in valoare de 3.000 euro. Aceasta este valoarea cumulată a serviciilor de care beneficiază magazinele online și care constau, printre altele, în auditarea profesionistă a afacerii, de către specialiști și de către clienți, reduceri la Școala de vară de e-commerce, dar și accesul timp de o lună la ClickTale,cel mai cunoscut tool-uri de customer experience analytics la nivel mondial.
Considerat de principalii jucatori din online drept “cel mai important eveniment de comert electronic din Romania”, GPeC 2013 a fost lansat pe 26 aprilie, data la care a inceput perioada de inscrieri a magazinelor in competitie.
Paginademedia.ro este partener media al Galei Premiilor eCommerce.
Magazinele care isi doresc sa participe in cea mai ampla competitie din online-ul romanesc, o pot face pana pe data de 31 mai 2013, completand formularul de pe website-ul www.gpec.ro.
Taxa de inscriere este de 250 euro, dar magazinele beneficiaza de multiple avantaje in valoare de aprox. 3.000 euro. În ce constau:
Cine participă, până la această dată?
Potrivit organizatorilor, pana in acest moment cele mai multe magazine care si-au exprimat intentia de participare vand articole de vestimentatie si sunt “brand-uri cunoscute, unele din ele cu o puternica prezenta in mediul offline” – dupa cum declara Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce.
“Este, insa, semnficiativ si numarul magazinelor care vand articole pentru copii, cadouri, bijuterii, produse cosmetice sau chiar servicii turistice”, adauga Radu.
Jucătorii din online, despre GPeC
Mihai Patrascu, CEO evoMAG:
“In opinia mea, GPeC reprezinta cel mai mare si mai important eveniment de comert electronic din Romania, ce incurajeaza cresterea calitatii magazinelor online si, implicit, increderea clie