Dacă în privinţa melodiei, a vocii sau a prezenţei scenice părerile sunt împărţite, toată lumea e de acord măcar într-o privinţă: România nu va trece neobservată în acest an la Eurovision. Mai ales că, după repetiţia de la Malmo, Cezar „The Voice” a surprins încă o dată… prin felul în care e îmbrăcat.
La Malmo, Cezar Ouatu a mers pe mâna scenografului şi designerului Doina Levintza, care i-a realizat ţinuta. Inspirată din zona costumelor de teatru, creaţia nu e neapărat o surpriză pentru cei familiarizaţi cu stilul Levintza. Pentru toţi ceilalţi însă, ţinuta extravagantă a cântăreţului creează cel puţin controverse. Mixul dintre sacou şi rochie, menit să răspundă cerinţelor funcţionale ale coregrafiei, abundenţa de broderii şi cristale Swarovski, decolteul adânc, crucea impozantă, toate acestea la un loc pot fi considerate „prea mult” sau, dimpotrivă, făcute special pentru a-l aduce pe Cezar în centrul atenţiei.
A dat greş Levintza?
„Îmi place melodia, dar trebuia neapărat să se îmbrace aşa? Presimt o nominalizare la Barbara Dex Awards”, comenta un fan Eurovision pe site-ul oficial al competiţiei, după postarea primelor imagini de la repetiţii. Barbara Dex Awards sunt premiile „neoficiale” ale competiţiei pentru artistul cel mai prost îmbrăcat la Eurovision, distincţii acordate pe baza voturilor publicului. În 2004, Sanda Ladoşi a câştigat nedorita distincţie cu o ţinută Răzvan Ciobanu.
Kitschos, încărcat, exagerat, cu aspect ieftin
Întrebată care e părerea ei despre controversata apariţie a cântăreţului, stilista Adina Buzatu ne-a declarat: „Kitschos, încărcat, exagerat, cu aspect ieftin. Crucea mare la decolteul adânc nu face decât să sublinieze încercarea disperată de a copia trenduri de mult trecute. În dorinţa de a fi speciali, păstrăm, din păcate, tendinţa balcanică de a adăuga prea mult. S