Agenţia de relaţii publice The Practice gestionează de la începutul lunii mai contul de relaţii publice al Billa România, una dintre principalele reţele de retail din ţară. Alegerea a fost făcută în urma unei licitaţii desfăşurate în lunile martie-aprilie, la care au participat mai multe agenţii de relaţii publice.
În cadrul acestui parteneriat, care se întinde pe o perioadă de un an, The Practice va oferi companiei consultanţă strategică pentru comunicare, dezvoltare şi implementare de acţiuni ce vizează informarea corectă a presei şi gestionarea relaţiei cu jurnaliştii. De asemenea, va crea campanii de PR care vor consolida reputaţia supermarketului pe piaţa din România şi vor da un plus de vizibilitate în rândul consumatorilor dornici de produse proaspete şi naturale.
"Serviciile noastre implică o comunicare specială nu numai cu consumatorii şi furnizorii parteneri, dar şi cu mass-media. Suntem pe piaţa din România din februarie 1999, având peste 72 de magazine în cele mai importante oraşe şi aveam nevoie de un partener cu o perspectivă inedită în comunicarea noastră de brand, care să ne susţină în demersurile privind poziţionarea supermarketului Billa ca locaţie preferată în alegerea produselor proaspete. Ne-am îndreptat către echipa The Practice pentru că ne-a cucerit prin abordarea strategică, ideile creative şi ne-a demonstrat că înţelege foarte bine piaţa de retail", au declarat reprezentanţii Billa România.
"Domeniul retail şi FMCG este unul pe care îl cunoaştem foarte bine, printr-o experienţă de comunicare îndelungată pentru clienţi din acest domeniu. Ne bucurăm extrem de mult pentru acest parteneriat care înseamnă pentru noi o reconfirmare a competenţelor echipei noastre în comunicare corporativă şi de brand", a adăugat Oana Bulexa, Managing Director The Practice.
Agenţia de relaţii publice The Practice gestionează de la începutul