Dupa patru ani de studii extensive asupra fenomenului Gen Y, compania de consultanta imobiliara Colliers International a luat decizia de a transforma sediul sau din Bucuresti intr-un prototip al biroului Generatiei Y – un spatiu construit integral dupa criteriile noii generatii de angajati, care va constitui mediul de business in 2030.
Noul birou este conceput integral conform cerintelor de lucru ale viitoarelor generatii de angajati in ceea ce priveste tehnologia, confortul, design-ul si planificarea spatiului, politicile de resurse umane si responsabilitatea sociala.
“Am transformat biroul traditional intr-un spatiu ce asigura cresterea productivitatii, stimuland creativitatea, colaborarea, transparenta si oferind colegilor un mediu de lucru vesel si motivant. In prezent, mobilitatea si flexibilitatea sunt printre cerintele precizate in peste 90% din interviurile de angajare, cei mai buni dintre recruti fiind interesati de contributia companiei in cadrul comunitatii si politica de protejare a mediului", a afirmat Ilinca Paun, managing director Colliers International Romania.
"Astfel, am incercat ca prin The Y Office sa oferim un exemplu, un prototip de birou care adreseaza nevoile noii generatii, in contextul in care aceasta va fi factorul de decizie principal in viitorul apropiat”, a precizat aceasta.
Conceptul a fost asigurat de studioul de arhitectura Prographic, iar partea de fit-out si mobilier operational a fost realizata in parteneriat cu Techo. Solutia implementata in biroul Colliers este o metoda de optimizare a spatiului existent, elementele principale de design functional fiind:
- Hot-desking: birouri utilizate in sistem sharing
- Spatii de lucru colaborative pentru fortele de vinzari
- Elemente de mobilier cu izolare fonica pentru lucru individual
- Zone de relaxare si de dis