Tuturor ni s-a întâmplat. Cauţi ceva pe Google şi intri pe un website, iar când se încarcă îţi spui: „hmm... ceva e aiurea aici”. Şi te întorci la motorul de căutare. Orice lucru bun începe cu un plan. Iată cele 5 semne de credibilitate pe care trebuie să le bifezi atunci când vrei un website bun.
Este într-adevăr ceva „aiurea” cu website-urile fără credibilitate, iar consumatorii le recunosc instinctiv. Dar de cele mai multe ori, nu înţeleg ce îi face să treacă mai departe. 1.Design bun şi uşor de folosit
Dacă website-ul arată că şi când ar veni dintr-o capsulă a timpului din anii 1990, nu e de bine. Deşi anii `90 nu par prea departe, pe internet poate părea acum un secol. Primele impresii pot dura o veşnicie online şi dacă impresia pe care şi-o fac vizitatorii tăi este una de design depăşit şi navigare chinuitoare: este clar. Vei pune oamenii pe fugă. Probabil chiar către concurenţa ta. Ai nevoie de un website curat în care informaţia este uşor de găsit. 2. Menţine publicitatea la minim
Dacă sunt multe anunţuri publicitare mesajul către vizitator este „punem mai mult preţ pe clickurile pe care le dai pe anunţuri, decât pe grija de a te informa”. Bannerele care promovează propriile produse şi servicii sunt ok dar cu moderaţie, deci trebuie utilizate, dar mai puţin. 3. Actualizează conţinutul permanent
Website-urile care nu au informaţii noi, nici măcar o dată la 3 luni, spun vizitatorilor: „nu ne pasă de prezenţa online”. Cu toţii ştim că trebuie să menţinem datele de contact actualizate dar la fel de importante sunt paginile „despre noi” sau cele de servicii. Iar dacă vrei într-adevăr să spui - „noi suntem în actualitate şi ştim despre ce vorbim”, începe un blog şi actualizează-l des. Blogurile fac minuni în asigurarea de credibilitate şi sunt grozave pentru a aduce trafic din motoarele de căutare. 4. Transparenţa. Arată cine eşti cu ADE