Farmec Cluj-Napoca a înregistrat vânzări de 28,9 milioane de lei în primele trei luni ale anului, în creştere cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut, această evoluție aliniindu-se estimării de creștere a companiei pentru anul 2013.
„Suntem mândri că avem același ritm constant și sănătos de dezvoltare pe care îl păstrăm deja de câțiva ani buni”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „În primele trei luni ale anului am relansat gama Farmec Natural și am completat gama Gerovital Pant Tratament pentru îngrijirea și tratamentul părului, cu un Kit Anticădere și o serie de produse dedicate bărbaților, acțiuni ce au avut rezultate imediate în vânzări. De asemenea, relansarea mărcilor de curățenie Nufăr și Triumf și completarea acestor game cu produse noi au consolidat poziția de top pe care acestea o au în preferințele românilor”, adaugă acesta.
Fiind alcătuită din produse pentru îngrijirea feței, corpului și părului, cu ambalaje moderne și formulări eficiente, noile produse Farmec Natural au fost îndrăgite imediat de consumatoare. Extinderea gamei Gerovital Plant Tratament cu produse dedicate bărbaților și lansarea Kitului Anticădere Păr au consolidat poziția de lider a Farmec pe segmentul tratamentului pentru păr.
Renumite pentru eficiența lor, gamele Nufăr și Triumf au fost relansate pe piață în ambalaje noi, familia de produse pentru întreținerea și curățarea locuinței fiind completată cu o subgamă inovatoare de produse - Nufăr Verde. Aceasta este singura grupă de produse pentru curățenie cu principii active de origine naturală, fabricate de o companie locală, produse care se bazează pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de mușețel, pH neutru și un parfum hipoalergenic.
„Planurile noastre pentru acest an mai cuprind continuarea investițiilor în modernizarea secțiilor de producție, a laboratoare