Pro TV, Dacia şi Algocalmin se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader's Digest.
Trusted Brands 2013, cel mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, a fost realizat de Reader’s Digest în 12 ţări, printre care şi România. Obiectivul studiului, ajuns în acest an la a treisprezecea ediţie în Europa şi a opta ediţie în România, este identificarea şi premierea mărcilor care au reuşit să câştige încrederea europenilor în acest an.
În România, rezultatele Trusted Brands 2013 au evidenţiat că, mai mult decât ceilalţi europeni, românii rămân fideli mărcilor care au reuşit să le câştige încrederea. La majoritatea categoriilor, liderii rămân aceiaşi – ceea ce demonstrează o incredibilă soliditate, forţă şi stabilitate a brandurilor consacrate. Rezultatele arată, an de an, consecvenţă. Mai mult, o bună parte dintre ocupanţii locului întâi îşi consolidează poziţia de la un an la altul, înregistrând creşteri constante ale procentului de încredere din partea consumatorilor. În top se situează categoriile "Vitamine" şi "Furnizori servicii internet" (Eurovita şi RCS&RDS), ambele cu o creştere de 9% faţă de 2012.
Există şi branduri care au reuşit să îşi păstreze supremaţia în topul încrederii opt ani la rând, de la începutul studiului (de exemplu, "Untdelemn de la Bunica" la categoria "Ulei de gătit", Borsec la categoria "Apă minerală" şi Ariel la categoria "Detergent").
Singurele schimbări de lider au apărut la categoriile "Produse lactate" (unde Napolact a reuşit, în 2013, să detroneze la nivel de percepţie şi încredere Danone, câştigătorul precedentelor şapte ediţii) şi "Produse cosmetice" (unde Avon a ocupat în acest an poziţia întâi, deţinută în anii trecuţi de Nivea).
După ce, încă din 2010, studiul a consemnat revenirea în forţă