Lemet, unul dintre cei mai importanți producători de mobilă la nivel naţional, a înregistrat în primul trimestru al acestui an o cifră de afaceri de 36,48 milioane de lei, cu 21 procente mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.
Factorii pe care se sprijină evoluția pozitivă a afacerilor LEM’S au fost atât extinderea rețelei de magazine LEM’S la nivelul întregii ţări, cât şi dezvoltarea de spații tot mai generoase pentru fiecare magazin în parte. Rețeaua LEM’S numără peste 100 locaţii, iar suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, depășește 65.000 de mp. Deschiderile de magazine noi au urmărit spaţii generoase în centre comerciale noi.
„Premisele acestei creșteri au fost în primul rând dezvoltarea continuă de noi programe de mobilă și extinderea rețelei de magazine. După ce strategia de acoperirea națională a rețelei de magazine a ajuns la maturitate, ne concentram tot mai mult pe dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi. Nevoia unor spații mai generoase a venit în urma lansării de noi produse şi diversificarării gamelor şi publicurilor către care ne adresăm” declară Adrian Rizea director comercial al rețelei, strategia de extindere.
De la începutul anului Lemet a inaugurat cinci noi magazine LEM’S, la Craiova, Pitești, Constanța, Vălenii de Munte și Târgu Neamț urmând ca până la sfârșitul lui 2013 să deschidă și să relocheze sau să extindă alte 12 magazine. „Și anul acesta ne vom concentra pe deschideri și relocări de noi magazine în spații tot mai generoase, în următorii doi ani avem însă ca prioritate Capitala. Aici ne dorim o mai bună acoperire teritorială” declară Adrian Rizea.
„Am reușit să menţinem creşterea de anul trecut şi pentru că mobilierul aflat în magazinele LEM'S este desenat, testat și produs special pentru casele Românilor. Designerii noștri adaptează tendințele și material