„Goana după senzațional și vânarea unor situații umilitoare, ridicole sau tragice din viața unor persoane au devenit «produsele premium» ale televiziunilor comerciale și ale presei tabloide.“
Ziarul Libertatea susține într-un articol cu bogată ilustrație, publicat în 11 mai 2013, că divorțul a ajuns o adevărată afacere pentru unele vedete autohtone. Exemplele sunt convingătoare, în măsura în care cifrele corespund realității. Ultramediatizatul „serial“ de divorțuri și împăcări, cel al cuplului Bahmuțeanu-Prigoană, a adus în timp beneficii pecuniare și funcții publice. Episodul proxim a început înainte de alegerile parlamentare, unde Prigoană tatona terenul pentru un posibil mandat. Notorietatea consolidată de scandalul cu nevasta este mai persistentă decât faptele bune, trebuie să fi gândit ex-parlamentarul PDL, care mai folosise rețeta și... pliciul conjugal inclus în reclamele electorale. De data asta, la al patrulea divorț, nu i-a ieșit lui, dar i-a ieșit ei: „Bahmu a obţinut un contract de publicitate la o firmă de tigăi, rotunjindu-şi veniturile cu 4.000 de euro, şi a mai obţinut, la Antena 2, emisiunea Începe Bahmu, pe un salariu de 5.000 de euro“, consemnează Libertatea. Copiii minori ai cuplului au fost utilizați ca recuzită lacrimogenă în scenariu, cu cinismul mahalalei mediatice.
Nici cuplul designerului de încălțăminte Mihai Albu cu Iulia Albu n-a avut de pierdut de pe urma vorbelor aruncate la despărțire. Dimpotrivă. Lui i-au crescut vânzările. Figura mondenă a Iuliei, creată artificial de presa tabloidă, a început să fie ofertată de televiziuni și agenții de reclamă. Astfel ea a devenit imaginea unei firme de automobile pe bani groși și mașină scumpă la scară, iar Kanal D i-a dat să prezinte o rubrică de modă pe 2.000 de euro. „O oră de lacrimi, de vorbe grele aruncate la adresa ex-ului şi de lamentări se tradu