Calea Victoriei va putea fi străbătută la pas de către pietetoni, de la Guvern şi până la Cheiul Dâmboviţei, potrivit proiectului de lărgire a trotuarelor de pe Calea Victoriei, propus de Primăria Capitalei.
„Practic, proiectul va completa acţiunea iniţiată şi realizată deja de anul trecut de la Piaţa Naţiunilor Unite şi până la Bulevardul Elisabeta. Se va renunţa la o arteră de bandă de circulaţie şi se va împărţi în mod egal pentru trotuare”, spune Mario Kuibuş, arhitectul coordonator al Planului Integrat de Dezvoltare Urbană pentru Bucureşti, iniţiat în urmă cu trei ani de Primăria Capitalei.
Lucrările pentru proiect vor începe cel mai devreme în toamnă, iar în cea mai mare parte a Căii Victoriei vor fi două artere de circulaţie. De-a lungul arterei vor fi construite şi piste pentru biciclete, care vor mărgini trotuarele.
Costul estimativ al proiectului de reorganizare a Căii Victoriei este de 8.870.832 euro.
Perspectivă Calea Victoriei
Calea Victoriei va putea fi străbătută la pas de către pietetoni, de la Guvern şi până la Cheiul Dâmboviţei, potrivit proiectului de lărgire a trotuarelor de pe Calea Victoriei, propus de Primăria Capitalei.
„Practic, proiectul va completa acţiunea iniţiată şi realizată deja de anul trecut de la Piaţa Naţiunilor Unite şi până la Bulevardul Elisabeta. Se va renunţa la o arteră de bandă de circulaţie şi se va împărţi în mod egal pentru trotuare”, spune Mario Kuibuş, arhitectul coordonator al Planului Integrat de Dezvoltare Urbană pentru Bucureşti, iniţiat în urmă cu trei ani de Primăria Capitalei.
Lucrările pentru proiect vor începe cel mai devreme în toamnă, iar în cea mai mare parte a Căii Victoriei vor fi două artere de circulaţie. De-a lungul arterei vor fi construite şi piste pentru biciclete, care vor mărgini trotuarele.
Costul estimativ al proiectului de reorganizare