Calin Rotarus, veteran al pietei de publicitate online din Romania, isi lanseaza propria afacere, Biroul de Comunicare Calin Rotarus (BCCR). Dupa ce a parasit in iarna grupul Goldbach (fost ARBO), unde a lucrat peste 10 ani, el a luat decizia de a lucra pe cont propriu, la capatul unui scurt popas la holdingul de comunicare The Group.
BCCR se va ocupa cu elaborarea si implementarea strategiilor de comunicare, in special in domeniul online, training si servicii specifice activitatii directorului de vanzari. "Vreau sa fac cele mai bune lucruri care sunt specifice agentiilor, pe de o parte, si consultantilor freelance, pe de alta parte", a spus Calin Rotarus pentru HotNews.ro.
BCCR se pozitioneaza ca "alternativa la solutiile traditionale pentru comunicare - agentii sau consultanti independenti" si "isi propune sa imbine avantajele fiecarei solutii: profesionalismul, experienta si siguranta oferita de o agentie si flexibilitatea, independenta si costul redus al unui consultant." Serviciul SDaaS (Sales Director as a Service), pe care il ofera Rotarus, presupune externalizarea mai multor functiuni ale unui director de vanzari: analiza, strategie de vanzari, politica de pret, training si coaching echipa, punerea la punct a procedurilor, urmarire a activitatii.
Rotarus, fost sef la regia ARBOinteractive/Goldbach, si-a anuntat plecarea din aceasta companie in decembrie anul trecut. El spunea, atunci, ca urmeaza sa se ocupe de un proiect "rock", fara sa dea alte detalii.
Ce s-a intamplat cu "rock"? Potrivit lui Calin Rotarus, acel proiect - care urma sa se numeasca Let's Rock - viza organizarea activitatilor in online si digital ale The Group, holdingul de comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola. Solutia de organizare gasita in cele din urma nu a fost, insa, lansarea unei noi agentii sau relansarea uneia dintre agentiile The Gro