Preferinţele românilor pentru băuturi alcoolice de calitate au început să evolueze şi să se diversifice, iar în acest context piaţa băuturilor alcoolice importate va fi în continuă expansiune, consideră Nikolas Xystouris, director general al distribuitorului de băuturi alcoolice, PPD România.
În acest an, vodca şi whiskyul rămân băuturile alcoolice preferate ale românilor, însă reprezentanţii companiei consideră că cererea pentru băuturi precum romul şi tequila va creşte, urmând tendinţele la nivel european.
PPD România a înregistrat anul trecut venituri de peste 26 milioane de euro, în creştere de 15% faţă de anul trecut. Profitabilitatea a rămas la un nivel comparabil cu 2011, de aproximativ 2 milioane de euro. Volumul total vândut în 2012 a crescut la 1,94 milioane de litri, o creştere de peste 7% comparativ cu 2011.
Rezultatele pozitive obţinute de PPD România în anul 2012 au fost influenţate de lansarea brandului propriu de vodcă, Tazovsky Vodka, precum şi de performanţa brandurilor de renume la nivel mondial din portofoliul său, cum ar fi Johnnie Walker, J&B, Smirnoff sau Baileys.
"În 2012, am reuşit să obţinem creşterea vânzărilor datorită parteneriatului puternic cu Diageo, a brandurilor sale cu renume internaţional şi lansării propriului brand de vodcă, Tazovsky Vodka. Odată cu evoluţia şi diversificarea preferinţelor românilor pentru băuturi alcoolice de calitate, piaţa băuturilor alcoolice importate va fi în continuă expansiune. Acesta este motivul pentru care intenţionăm să diversificăm portofoliul nostru de branduri, dar şi să le susţinem în continuare pe cele deja existente. De asemenea, vom pune în continuare accent pe dezvoltarea relaţiilor cu partenerii şi clienţii noştri, astfel încât să ne putem creşte cota de piaţă", a declarat Nikolas Xystouris, director general PPD România.
Preferinţele românilor pentru băuturi alc