Fosta sportivă Nadia Comăneci a devenit imaginea saltelelor Dormeo.
Compania Studio Moderna a lansat o nouă campanie de imagine pentru Dormeo, unul dintre brandurile sale principalele, care o va avea în centru pe Nadia Comăneci.
Campania demarează în luna mai şi va fi derulată simultan în toate cele 21 de ţări în care este prezentă compania Studio Moderna, respectiv România, Rusia, Ucraina, Ungaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Kosovo, Serbia, Croaţia, Turcia, Moldova, Bosnia Herţegovina, Macedonia, Albania şi Muntenegru.
În România, debutul campaniei va avea loc pe 15 mai, sub sloganul “Dormeo – un somn de nota 10”, prin difuzarea spotului TV care o are în centru pe Nadia Comăneci.
“Fiind sportivă, am învăţat foarte multe şi, chiar după ce m-am retras din activitatea competiţională, am realizat că de fapt fiecare succes este bazat pe acelaşi lucru: organizare, pasiune, dragoste pentru ceea ce faci şi foarte multă muncă. Când vine vorba de sănătate câteva lucruri sunt importante pentru mine: o alimentaţie corespunzătoare, mişcare zilnică şi odihnă. Dormeo mi-a oferit suportul de care aveam nevoie şi un confort la superlativ”, a declarat Nadia Comăneci, prin intermediul unui comunicat de presă.
Campania “Dormeo – un somn de nota 10” are mai multe etape, cea de lansarea fiind programată să ruleze pe toate mediile de comunicare aproximativ trei luni. În mixul de comunicare, principalul canal media utilizat este TV-ul, alături de online, print şi materiale de semnalizare în punctele de vânzare.
Spotul, filmat în Slovenia
Spotul TV a fost filmat în luna Februarie 2012, în Ljublijana (Slovenia), cu ajutorul echipei de creaţie şi producţie Studio Moderna. Proiectul a fost coordonat de Branko Blečić – International Marketing Manager, iar l