Oameni foarte ocupati, cu venituri peste medie, ba chiar dintre cei mai bogati 500 de romani. Pe toti ii uneste acelasi lucru…vor sa isi gaseasca jumatatea si nu mai au timp. Tocmai de aceea, doua tinere au lansat in 2009 Umbrella for Two, prima agentie de matchmaking din Romania, adica o companie dedicata celor care isi doresc sa aiba o relatie stabila, dar nu au timp sa caute persoana potrivita.
Oana Totora s-a gandit sa lanseze aceasta companie dupa ce a vazut ca prietenii si cunoscutii sai care aveau peste 30 de ani si care petreceau mult timp la serviciu aveau dificultati in a-si gasi o persoana cu care sa se intalneasca si cu care sa aiba o relatie stabila.
Pe de alta parte, experienta o ajuta. Tanara in varsta de 32 de ani este de profesie economist, dar are un masterat in management resurselor umane. De altfel, din 2004 a lucrat numai in zona de resurse umane, in companii precum Lugera&Makler, Ernst & Young si InBev Romania, unde s-a ocupat de recrutare si head hunting, managementul performantei, comunicare interna, training si dezvoltare. 100.000 de euro din servicii de matchmaching si heart hunting Astfel, in septembrie 2009 a fondat alaturi de Maria Claudia Ulici (38 de ani) Umbrella for Two, o agentie care anul trecut a ajuns la un business de circa 100.000 de euro. Pentru zona de core business (partea de matchmaching si heart hunting) mai lucreaza doua persoane, iar restul activitatilor sunt externalizate.
In prezent, agentia are o baza de date cu circa 500 de clienti, numarul de femei fiind mai mare decat cel al barbatilor. Majoritatea clientilor au varste intre 30 si 45 de ani.
“Ca medie, pana in 35 de ani, avem mai multi clienti barbati, dupa 35 de ani sunt mai multe femei. La polul opus, colaboram destul de rar cu femei sub 30 de ani si urcam media de varsta pentru barbati. Cel mai in varsta client are 59 de ani”, a d