ANTREPRENORIAT. Călin Rotăruș, unul dintre veteranii vânzărilor online din România, își lansează propria companie de comunicare: Biroul de Comunicare Călin Rotăruș – BCCR. Inițiativa lui Rotăruș vine la câteva luni după ce a plecat din poziția de director al companiei Goldbach (fosta ArboInteractive) și după câteva luni în holdingul The Group, deținut de Mihaela Nicola și Zoltan Szigeti.
De la începutul anului, Călin Rotăruș a fost managing partner al companiei Navidoo (parte a The Group), rebranduită în Let’s Rock SRL.
Ce va face BCCR?
“Strategii de comunicare, implementarea acestora, training și coaching pentru comunicare, atât pentru cei implicați direct, cât si pentru managerii care constată că în prezent business-ul nu mai poate fi separat de comunicare.”
“Biroul de Comunicare Călin Rotăruș va oferi serviciul SDaaS (Sales Director as a Service) – un concept ce presupune externalizarea următoarelor funcțiuni ale unui director de vânzări: analiză, strategie de vânzări, politică de preț, training și coaching echipă, punerea la punct a procedurilor, urmărirea activitatii.
Călin Rotăruș are o experiență de 17 ani în publicitate, dintre care 12 în online.
Rotăruș s-a alăturat Goldbach (anterior ARBOmedia) din 2001, inițial ca Online Project Manager – de la lansarea departamantului online, ulterior ca Online Director; Sales Director pentru TV, print, radio si online si Strategy Director. A condus ARBOinteractive, rebranduită ulterior în Goldbach Audience Romania, de la înființare (2007) pană la momentul în care s-a decis reunirea activității firmelor din grup într-o structură unică (iulie 2012), moment în care a preluat funcția de Director General Adjunct pe grup.
Este fondator si coproprietar al Rockschool – școala de rock.
Citește și:
ANTREPRENORIAT. Călin Rotăruș, unul dintre veteranii vânzărilor online