La vară, noua conducere va trebui să renegocieze cu firmele care şi-au pus sigla pe echipamentul „câinilor“. Toate, în afară de RIN, au fost aduse de Nicolae Badea
Şi sponsorul tehnic, Nike, va trebui să discute un nou contract cu gruparea din „Ştefan cel Mare“
Transferul de putere care s-a consumat în martie la Dinamo va continua cu un nou episod, la vară. La finalul actualului sezon, contractele cu majoritatea sponsorilor pe care „câinii“ le‑au semnat pe vremea în care clubul era condus de triumviratul Badea – Borcea – Săvulescu se vor încheia şi vor trebui renegociate. Practic, din brandurile care sunt acum imprimate pe tricourile elevilor lui Cornel Ţălnar, doar RIN Grand Hotel, firma lui Negoiţă, va mai rămâne pe echipament. Veştile sunt cât se poate de proaste, în contextul în care printre partenerii care sunt foarte aproape să
închidă „taraba“ din „Groapă“ se numără Orange, Mitsubishi sau Baumit. Compania de telefonie mobilă este sponsorul principal şi reprezintă, cu un milion de euro virat la Dinamo pe sezon, unul dintre cei mai darnici sponsori din Liga 1. Colaborarea dintre „câini“ şi Orange durează de aproximativ şase ani, în timp ce constructorul japonez de maşini a asigurat de câteva sezoane mai multe automobile pentru dinamovişti, printre care şi o ambulanţă 4x4, cu dotări de ultimă generaţie.
Pleacă şi Nike?
Bătăile de cap ale dinamoviştilor nu se opresc aici, întrucât şi sponsorul tehnic al echipei antrenate de Cornel Ţălnar, Nike, poate spune „pas“ în pauza competiţională. Motivul este acelaşi: contractul dintre cele două părţi expiră în vară. Astfel, dacă nu va prelungi cu americanii, clubul din „Ştefan cel Mare“ va trebui să caute alt furnizor de echipament pentru sezonul viitor. Joma poate fi o variantă, producătorul spaniol care a mai apărut pe tricourile dinamoviştilor şi în trecut. În prezent, Joma îmbracă