Imnul „Viva Mamaia!“, cântat de Loredana şi de edilul Radu Mazăre, a costat 35.000 de euro, bani de la buget. Lansarea videoclipului a fost vinerea trecută, iar criticii spun că versurile sunt „o aiureală“.
Lansarea imnului staţiunii Mamaia se dovedeşte controversată, aproape ca orice proiect al primarului Radu Mazăre.
Edilul-şef al Constanţei şi-a dorit un şlagăr al staţiunii, care să exprime pofta de viaţă şi distracţia de la malul mării.
Iar ocazia s-a ivit când prietena sa Loredana Groza i-a propus să cânte împreună o piesă. Radu Mazăre i-a mărturisit dorinţa de a avea un imn al staţiunii.
„Loredana mi-a zis: «Măi, aş avea ceva în genul ăsta». Şi mi-a arătat piesa, şi mi-a plăcut. E antrenantă, are energie. «Gata, o facem!», am zis“, a povestit Mazăre.
Foiletonul „Viva Mamaia!“
Ca şi primarul de Constanţa, aproape toată mass-media a acceptat imediat provocarea. Realizarea imnului a fost urmărită pas cu pas şi a fost redată cu detalii savuroase: costumaţia de salvamar a primarului, compania fetelor frumoase, ţinutele artistei, locurile alese pentru filmare.
Videoclipul a fost turnat la Mamaia, pe plajă şi în club, chiar la debutul sezonului turistic.
Strategia de marketing a intrat deja în funcţiune: beretele de salvamar interbelic vor fi puse în vânzare, iar imnul are deja o variantă de club care se cântă cu succes în localurile din staţiune. În plus, „salvamarul“ Mazăre, care se laudă în cântec că face cinste cu... carnavalul, oferă un cadou vizitatorilor din Mamaia: aceştia vor putea să-şi facă gratuit tatuaje cu numele staţiunii, desenat sub o ancoră sau o timonă – simboluri tradiţionale marinăreşti.
Lansarea oficială a clipului a avut loc vineri, 10 mai, în finala emisiunii „Românii au talent“, de la Pro TV. Când au văzut produsul finit şi au citit comunicatul de presă, ascultătorii au căutat pe internet ş