Un gorjean a uimit inspectorii Protecţiei Consumatorilor după ce a reclamat că ceasul pe care l-a cumpărat „face condens în interiorul cadranului”. Cetăţeanul nu a fost singurul care a avut nemulţumiri mai puţin obişnuite. Un şofer a depus o sesizare în care s-a plâns de faptul că rovignetele eliberate pe o perioadă mai scurtă sunt mai scumpe decât cele valabile timp îndelungat. Culoarea din căptuşeală, motiv de reclamaţie
Gorjenii au nemulţumiri destul de ciudate dacă ne gândim la ultimele reclamaţii depuse la Protecţia Consumatorilor în ultima lună. Dintre cele 19 sesizări, cel puţin patru atrag atenţia. Pe lângă plângerile depuse cu privire la ceasul buclucaş care face condens sau la preţul rovignetei, o femeie a reclamat la CJPC că i-a ieşit culoarea din căptuşeala cizmei, pătându-i partea din faţă a încălţămintei. Pe lista neagră a unui consumator a fost trecută şi o bancă. Omul a sesizat Protecţia Consumatorului pentru că nu a putut scoate bani, de pe card, din contul deschis la societatea financiară.
Deficienţe serioase
Au existat şi gorjeni care au întâmpinat probleme serioase cu agenţii economici. Spre exemplu, un abonat la o firmă de telefonie mobilă a cerut ajutorul inspectorilor OPC pentru a rezilia un contract, în timp ce alţi cetăţeni au reclamat faptul că au cumpărat produse expirate sau că nu li s-a înlocuit un produs stricat aflat în termenul de garanţie.
Sesizări soluţionate
Fie că a fost vorba de o sesizare extrem de serioasă sau mai puţin, inspectorii CJPC au încercat să remedieze problema, conform legii. „În luna aprilie 2013, un număr de 19 consumatori au apelat la CJPC Gorj, sesizând aspecte din activitatea operatorilor economici sau au reclamat apariţia unor deficienţe la produsele şi serviciile achiziţionate. Comisarii CJPC Gorj au soluţionat până la această dată un număr de 14 sesizări, restul de cinci fiind în