TOPUL ÎNCREDERII. Pro TV, Dacia şi Algocalmin se numără printre brandurile în care românii au cea mai mare încredere, potrivit studiului Trusted Brands 2013, realizat de revista Reader’s Digest, scrie Mediafax.
În top se situează categoriile “Vitamine” şi “Furnizori servicii internet” (Eurovita şi RCS&RDS), ambele cu o creştere de 9% faţă de 2012.
Există şi branduri care au reuşit să îşi păstreze supremaţia în topul încrederii opt ani la rând, de la începutul studiului (de exemplu, “Untdelemn de la Bunica” la categoria “Ulei de gătit”, Borsec la categoria “Apă minerală” şi Ariel la categoria “Detergent”).
BRANDURILE în care românii au cea mai mare încredere
SUSPICIUNI.Fotografia care a câştigat trofeul World Press Photo of the Year în 2013, cel mai prestigios premiu din fotografia de presă, ar fi fost de fapt trucată, potrivit unui site specializat în tehnologie, care explică într-un articol cum fotograful ar fi adus modificări imaginii înainte ca aceasta să fie înscrisă în concurs, scrie Mediafax.
Fotografia realizată de Paul Hansen, publicată în cotidianul suedez Dagens Nyheter, a fost făcută pe 20 noiembrie 2012 pe străzile din provincia Gaza.
Ea prezintă un grup de bărbaţi care transportă spre o moschee, în cadrul unei ceremonii funerare, cadavrele înfăşurate în pânză albă a doi copii, nepotul şi nepoata bărbaţilor din acel grup, ucişi la vârsta de doi ani, respectiv trei ani, în urma distrugerii casei lor de un proiectil israelian.
Fotografia câştigătoare la World Press Photo of the Year 2013 ar fi fost trucată. Ce modificări i-ar fi fost aduse
PROFITABILITATE.Conținutul digital livrat pe platforma iTunes a generat pentru Apple venituri de peste 16 miliarde de dolari în ultimul an, susține analistul de origine română Horace Dediu, citat de publicația VentureBeat.com, scrie Wall-Street.ro.
Pentru primul