Agenţia Propaganda a realizat pentru retailerul Selgros România campania de comunicare „Selgros. Merită”, lansată la finalul lunii aprilie.
Campania se desfășoară pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit, respectiv branding autobuze, radio, digital, social media şi PR.
„Selgros. Merită” este prima campanie integrată a lanţului de magazine cash & carry, care aduce companiei poziţionarea “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne”, pornind de la avantajul retailerului care deține carmangerii proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine.
„Direcţia strategică a campaniei a pornit de la ideea că, oricât de puternică şi diferenţiatoare ar fi carmangeria în piaţă, în mod normal, oamenii nu merg la cumpărături numai şi numai pentru carne, mai ales atunci când vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să îşi facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se şi carnea”, se arată în comunicatul de presă al Propaganda.
Selgros Cash&Carry România deține19 magazine și este prezent pe piața din țara noastră din 2001. Selgros face parte din grupul elvețian TransGourmet.