Doar trei persoane au apelat, într-o lună de la instalare, “Telefonul Cetăţeanului” pus la dispoziţie de Pieţe şi Târguri Craiova pentru sugestii şi reclamaţii.
Telefonul cetăţeanului instalat de directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, pe 14 aprilie, pentru consumatorii din pieţele craiovene a fost accesat de la instalare decât de trei persoane, semn că subalternii lui Cătălin Resceanu îşi fac treaba. Cei trei care au sunat la telefonul cetăţeanului, 0351/179595, din pieţe au semnalat lucruri mărunte care au fost rezolvate cu promptitudine de angajaţii SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL.
„A fost surprinzător că doar trei oameni ne-au sunat la telefonul cetăţeanului. Atunci când l-am instalat mă gândeam că poate nu vom face faţă la sesizări, dar se pare că nu e aşa. Am constatat că oamenii chiar îşi fac treaba cu conştienciozitate şi chiar mă bucur. Mă încântă faptul că subalternii mei au înţeles clar mesajul transmis de noua administraţie şi anume că legea este lege pentru toţi şi trebuie respectată. Eu voi merge în continuare pe aceeaşi formulă şi sper să fie bine.”, ne-a declarat Cătălin Resceanu, directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL. Doar trei persoane au apelat, într-o lună de la instalare, “Telefonul Cetăţeanului” pus la dispoziţie de Pieţe şi Târguri Craiova pentru sugestii şi reclamaţii.
Telefonul cetăţeanului instalat de directorul general al SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL, pe 14 aprilie, pentru consumatorii din pieţele craiovene a fost accesat de la instalare decât de trei persoane, semn că subalternii lui Cătălin Resceanu îşi fac treaba. Cei trei care au sunat la telefonul cetăţeanului, 0351/179595, din pieţe au semnalat lucruri mărunte care au fost rezolvate cu promptitudine de angajaţii SC Pieţe şi Târguri Craiova SRL.
„A fost surprinzător că doar trei oameni ne-au sunat la telefonul cetăţeanului. Atunci c