George Butunoiu, head-hunterul care s-a ocupat de recrutarea CEO-ului la Tarom și pentru alte companii de stat, a declarat pentru Income Magazine că procesul de recrutare pentru companiile din cadrum Ministerului Transporturilor este gata în proporție de trei sferturi, respectiv “din zece companii, am dat gata vreo șase-șapte”.
Nu la fel stau însă lucrurile cu recrutarea de manageri pentru companiile ce țin de Ministerul Economiei, Butunoiu precizând în acest sens că procesul este abia la început.
“Acum semnăm contractul”, a adăugat Butunoiu, refuzând să dea alte amănunte din cauza clauzelor de confidențialitate.
George Butunoiu, alături de consultanții de la PwC și avocații de la David&Baias, au de recrutat peste 30 de manageri și membri pentru consiliile de administrație pentru companiile ministerelor Transporturilor și Economiei.
Printre ei se numără și un director general pentru CFR Infrastructura, după ce managerul privat adus în companie, Dimitris Sophocleous, a demisionat la mijlocul lunii aprilie.
Ales la începutul anului, în urma procesului de recrutare a managementului privat, Dimitris Sophocleous a acuzat factorul politic că este "disperat" să nu piardă controlul unei companii de stat şi a finanţărilor europene.
În urma demisiei acestuia, noul Consiliu de Administraţie al CFR SA l-a numit pe George Micu, fost director general al CFR Marfă.
Demisie, după demisie
La doar trei zile după demisia lui Dimitris Sophocleous, și managerul privat al CFR Marfă, Mustafa Aysun, a renunțat la funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie al CFR.
Aysun deţinea această funcţie de la jumătatea lunii februarie, când Ministerul Transporturilor i-a numit pe membrii Consiliului de Administraţie pe baza Ordonanţei de Urgenţă 109/2011 privind