Mama acestuia a făcut reclamaţie la Ambulanţă depă ce chemase un echipaj iar acesta nu s-a prezentat în 20 de minute. Micuţul avea febră, iar mama era extrem de panicată. „Echipajele de ambulanţă merg mai întâi la cei care se află într-o stare gravă, în funcţie de informaţiile preliminare", explică cei de la Ambulanţă
O ieşeancă a făcut ieri o reclamaţie la Serviciul de Ambulanţă Judeţean (SAJ) după ce un echipaj nu s-a prezentat la timp la domiciliul său, pentru a-i duce copilul în vârstă de trei ani la spital. Minorul avea febră şi frisoane, iar mama, speriată, a sunat la 112 pentru a solicita o ambulanţă. Ehipajul a întârziat însă să apară mai mult de 20 de minute, iar copilul a fost dus în cele din urmă la Spitalul „Sfânta Maria” cu maşina personală a tatălui, care se întorsese de la serviciu. Deşi în urma investigaţiilor s-a constatat că minorul nu se află în stare gravă, mama acestuia a făcut o reclamaţie către SAJ, în care cerea explicaţii pentru întârzierea unui echipaj de ambulanţă.
Copilul avea rinofaringită
Conducerea SAJ recunoaşte că există astfel de probleme atunci când se fac foarte multe solicitări, din cauza lipsei de personal, precum şi a unor maşini insuficiente. Medicii consideră însă că nu era necesară o reclamaţie, având în vedere că toate solicitările sunt rezolvate în funcţie de gravitatea lor, iar copilul nu se afla în stare critică. „Echipajele de ambulanţă merg mai întâi la cei care se află într-o stare gravă, în funcţie de informaţiile preliminare pe care le primim prin intermediul telefonului. Copilul avea sindrom febril, însă era conştient, iar la Spitalul de Pediatrie a avut internare de zi, fiind diangosticat cu rinofaringită. Echipajul a întârziat în jur de 25 de minute, dar copilul fusese dus la spital cu maşina personală a familiei”, a declarat dr. Radu Calistru, directorul medical al SAJ. În