Taxi 2000, una din cele mai mari companii de taxi din Bucuresti, isi cere insolventa, la un an dupa ce o alta mare companie de profil din Capitala a intrat in aceasta procedura.
"Din cauza greutatilor economice de notoritate, compania a intrat intr-un blocaj financiar", a declarat pentru DailyBusiness.ro Cosmin Niculescu, avocatul companiei de taxi.
Firma Taxi 2000 (actuala Taxi Day & Van) avea in 2011 datorii de 1,17 milioane lei, la afaceri de 2,8 milioane lei, potrivit celor mai recente date de la Ministerul Finantelor.
Infiinta in anul 2000, compania are un parc auto ce cuprinde autovehicule precum DaciaLogan, Dacia Logan Break, Renault Clio, Renault Megane si Skoda Octavia.
In martie anul trecut, Tribunalul Bucuresti a admis intrarea in insolventa a Taxi Mondial si a numit ca administrator judiciar pe Double Insolvency SPRL.
Printre creditorii Taxi Mondial se numara BCR Leasing, NBG Leasing, Del fin Leasing, Administratia Fondului pentru Mediu si Municipiul Bucuresti.
Citeste si Aeroportul monopolurilor: Orange, "dictator" pe piata taxi-urilor de la Otopeni? Taxi 2000, una din cele mai mari companii de taxi din Bucuresti, isi cere insolventa, la un an dupa ce o alta mare companie de profil din Capitala a intrat in aceasta procedura.
"Din cauza greutatilor economice de notoritate, compania a intrat intr-un blocaj financiar", a declarat pentru DailyBusiness.ro Cosmin Niculescu, avocatul companiei de taxi.
Firma Taxi 2000 (actuala Taxi Day & Van) avea in 2011 datorii de 1,17 milioane lei, la afaceri de 2,8 milioane lei, potrivit celor mai recente date de la Ministerul Finantelor.
Infiinta in anul 2000, compania are un parc auto ce cuprinde autovehicule precum DaciaLogan, Dacia Logan Break, Renault Clio, Renault Megane si Skoda Octavia.
In martie an