Camera traditionala, Pensiunea Sub Cetate la MateiVizibilitatea turismului in publicitate a inregistrat in primele patru luni ale anului o evolutie pozitiva din punct de vedere al numarului de reclame difuzate de media, potrivit unei analize MediaTrust. Vezi care au fost cele mai promovate branduri din turism in primele 4 luni.
Agentia de turism Christian Tour a avut cel mai mare numar de reclame difuzate (796), cu un rate card de 469.429 euro.
Hotel Germisara a avut 541 de reclame difuzate, inregistrand un RCde 123.811 euro.
Rezerva.ro a inregistrat 516 de reclame si un RC de 835.630 euro.
West City Hotel a avut 399 de reclame, cu un RC de 91.088 de euro, iar Pensiunea Sub Cetate la Matei (357 reclame), si un RC de 809.580 euro.
In perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2013, canalele media au difuzat 5.176 de spoturi publicitare pe categoria turism.
Cel mai mare volum de publicitate a fost difuzat la statiile radio (2.975 reclame) si TV (2.064 reclame). Studiul indica o pondere scazuta a reclamelor in presa scrisa, si anume, 140 de reclame tiparite. Raportul arata o evolutie pozitiva a numarului de reclame difuzate la posturile de radio. Daca in luna ianuarie 2013, au fost difuzate 239 de reclame la radio, pe categoria turism, in luna aprilie a aceluiasi an, numarul lor a crescut, ajungand la 1.303.
Aceasta evolutie se datoreaza, intr-o anumita masura, si minivacantei de 1 Mai si Pasti, care a dus la o marire a numarului de turisti, si implicit a numarului de oferte.
In ceea ce priveste reclamele difuzate la TV, se observa o descrestere a numarului acestora, de la 858 de reclame difuzate in luna ianuarie, se ajunge la 385 de reclame inregistrate in luna aprilie 2013.
Reclamele din presa scrisa inregistreaza o crestere minora pe parcursul celor patru luni, aju