Telefoanele mobile inteligente şi tabletele sunt preferatele advertiserilor
Utilizatorii de PC au devenit imuni la bannerele care apar pe site-uri
SMS-urile sunt mult mai eficiente decât e-mailurile, iar telefonul mobil este sursă de informaţii pentru generatorii de publicitate
Publicitatea online nu mai înseamnă de ceva timp doar bannerele pe care le vedeţi atunci când staţi în faţa desktop-ului, fie el PC sau Mac, în condiţiile în care jucătorii se orientează încotro se îndreaptă piaţa.
O serie de reprezentanţi ai industriei de profil, prezenţi la Digital Publishing&Advertising Day, au împărtăşit o serie din secretele publicităţii online (ştiute sau încă neştiute), din care reiese, pe cât se poate de clar, că jucătorii din această piaţă ştiu mai multe despre publicul pe care îl vizează. Aceştia ştiu unde îşi pot găsi audienţa, pe ce fel de dispozitive şi ce trebuie să-ţi ofere.
Potrivit reprezentantului pentru Europa Centrală şi de Est al companiei Smart Adserver, Tomasz Musial, oamenii au devenit aproape imuni la bannerele tradiţionale care apar pe site-urile online. "Bannerele care au apărut la începutul anilor 2000 şi care apar peste paginile site-urilor nu mai au niciun fel de impact asupra audienţei. Nu au fost agreate nici la început. Sunt agresive, îi deranjează pe utilizatorii de Internet. 75% dintre aceştia le consideră enervante. Publicitatea în online nu mai poate fi eficientă în acest fel. Publicitatea trebuie să fie distractivă, să aibă un grad ridicat de interactivitate şi să fie mobilă. În ciuda agresivităţii, utilizatorii care intră pe Internet de pe un desktop, de pe un laptop, au învăţat să le ignore", a explicat Musial.
Acesta a arătat că traficul online generat de smartphone-uri şi de tablete este de 2-3 ori mai mare decât cel generat de pe
PC-uri. "Viitorul publicităţii online este pe dispozitivele