„Aş vrea ca fiul meu să fi fost diagnosticat cu cancer”. Este sloganul unei campanii de strângere de fonduri lansată de o firmă de publicitate din Marea Britanie, notează standard.co.uk.
Deşi mesajul este unul şocant, campania are rolul de a strânge bani necesari pentru salvarea unui copil bolnav. Potrivit sursei citate, campania a fost lansată chiar de tatăl copilului, alături de o fundaţie de caritate şi de o agenţie de publicitate din Marea Britanie.
Harrison Smith, fiul bărbatului care a demarat această campanie mediatică, are 6 ani şi suferă de o boală necruţătoare. Copilul s-a născut cu distrofie musculară Duchenne. Această afecţiune este una genetică şi afectează în jur de 3.500 de băieţi numai în Marea Britanie. Distrofia musculară Duchenne se manifestă prin slăbiciune musculară care debutează încă din primii ani de viaţă. Dincolo de faptul că acest copil nu va putea duce o viaţă normală, el va avea o durată de viaţă redusă deoarece persoanele diagnosticate cu această maladie trăiesc până în jurul vârstei de 25 de ani.
"Este greu de înţeles că îţi poti dori ca fiul tău să aibă cancer, însă pentru multe tipuri de cancer există un tratament. Pentru această boală nu exista un remediu. Este 100% letală”, şi-a justificat tatăl alegerea sloganului pentru campania publicitară a cărei imagine este.
Distrofie musculară Duchenne este determinată de prezenţa unor mutaţii în gena care codifică pentru o proteină numita distrofină, implicată în funcţionarea corespunzătoare a muşchilor.
Scopul campaniei îl reprezintă strângerea a 200.000 de lire pentru finanţarea cercetărilor care să ducă la găsirea unui remediu împotriva bolii Duchenne.
„Aş vrea ca fiul meu să fi fost diagnosticat cu cancer”. Este sloganul unei campanii de strângere de fonduri lansată de o firmă de publicitate din Marea Britanie, notează standard.co.uk.