Downtown Bucharest - traseul de vitrine, grădini și străzi cu stil din Centrul Capitalei - este un proiect urban de revalorizare a zonei centrale delimitată de Piața Romană, Grădina Icoanei, Piața Universității și Grădina Cișmigiu. Initiat de DC Communication și Molecule-F, Downtown Bucharest este conceput să devină un alt brand al capitalei, complementar cu Centrul Istoric.
„În viziunea noastră, Downtown Bucharest este un proiect de zonificare și un motor de dezvoltare economică și socială a părții centrale delimitată de cele două mari piețe, Romană și Universitate, și de cele mai stilate grădini din centrul capitalei, Grădina Icoanei și Cișmigiu. Downtown poate deveni un brand al orașului, un spațiu reper pentru locuitori și, totodată, un traseu care să-i îndrume pe turiști să descopere oferta de shopping, cultură, artă, servicii de calitate din această parte din centrul Bucureștiului”, sustine Teodor Frolu, Managing Partner, DC Communication.
Downtown Bucharest este conceput să devină un alt brand al capitalei, complementar cu Centrul Istoric. Bucureștiul, care aspiră să fie în sens plin o capitală europeană, trăiește încă din brandurile urbane definite prin planurile de urbanizare comuniste. Centrul Istoric reprezintă, de fapt, primul brand al capitalei apărut în ultimii 20 de ani. Șansa Bucureștiului de a fi o capitală contemporană stă inclusiv în indentificarea acelor zone și puncte de interes peste care se pot construi adevărate branduri urbane care să dea imagine și identitate orașului. Este suficient să pornești de la segmentările, fluxuruile și identitățile pe care orașul le impune deja și aceste branduri devin vizibile: Centrul Istoric, Downtown cu zona dintre Romană și Universitate, Triunghiul Muzeelor în Piața Victoriei, La Șosea pe Kiseleff, Esplanada - noul brand urban din preajma Bibliotecii Naționale.
„Downtown Bucharest repr