Primul Airbus A350 a ieşit de curând de la vopsitorie, inginerii lucrând din greu pentru ca acesta să fie gata pentru spectacolul aviatic de la Paris de luna viitoare
Profitul operaţional al EADS, proprietarul Airbus, a crescut în primul trimestru din 2013 cu 56% datorită cererii solide de avioane
Inginerii Airbus SAS lucrează şi 13 ore pe zi pentru a termina cel mai nou avion al companiei A350 şi a prinde prima pagină a ziarelor de luna viitoare când va avea loc evenimentul aviatic de la Paris.
Realizarea unui zbor la cea mai mare expoziţie de aviaţie a anului, ce va începe pe 17 iunie,
i-ar oferi grupului Airbus posibilitatea de a fura lumina reflectoarelor rivalului său Boeing, care are de gând să profite de eveniment pentru a stimula comenzile pentru modelul 777 şi pentru a revitaliza programul 787, afectat puternic în ultima lună, transmite Bloomberg.
13 ar putea fi un număr norocos pentru Airbus
Pe 13 mai primul A350 XWB (eXtra Wide Body) cu numărul de fabricaţie MSN001 a părăsit vopsitoria uzinei din Tolouse în culorile tradiţionale Airbus.
Avionul a fost vopsit în mai puţin de o săptămână, acest pas venind după ce aeronava MSN001 a trecut cu brio de verificările instrumentarului pentru zborurile-test (FTI). În urmă cu o lună, în aprilie, primului Airbus A350 i-au fost montate şi propulsoarele, inginerii realizând cu succes etapa intensă a testelor de vibraţii la sol.
Airbus anunţă că MSN001, primul A350 construit, va începe "în curând" testele finale înaintea primului său zbor, ce va avea loc în vară, posibil chiar la cel mai important eveniment aviatic al anului.
Intrarea în serviciul comercial este prevăzută pentru a doua jumătate a anului viitor, Qatar Airways fiind clientul de lansare. A350 este răspunsul Airbus la modelele Boeing 787 Dreamliner şi viitorul 777X.
Până acum Air