Coletăria către oficiile poştale din judeţ se face cu maşinile angajaţilor, la preţul de 1 leu pe kilometru, ceea ce contravine regulilor.50.000 de vrânceni îşi vor primi pensiile şi ajutoarele sociale cu întarziere
Situaţie nemaiîntalnită în ultimii 23 de ani într-o societate comercială de interes naţional. Poştaşii vranceni vin cu maşinile de acasă ca să transporte coletele, scrisorile şi chiar pensiile. Toate acestea au ieşit la iveală ieri, după ce angajaţii au refuzat să mai plece în cursă, protestand faţă de aceste condiţii. Aceştia povestesc că au fost nevoiţi să folosească maşinile personale pentru a transporta bunurile Poştei contra unei sume de 1 leu pe kilometru, ca să afle ulterior, cu două zile în urmă, că banii vor intra în salariu şi vor fi astfel impozitaţi. Prin urmare, oamenii s-au revoltat şi au oprit lucrul. Această situaţie a deschis uşa către afacerile de culise ale celui mai mare operator de profil din Romania. Situaţia a trecut la un alt nivel, de la gravă la critică. Efectul: pensiile şi ajutoarele sociale pentru cei 50.000 de vranceni vor ajunge cu întarziere.
De ce se cară banii şi scrisorile cu maşinile personale
În luna aprilie a expirat contractul de leasing pentru cele 11 maşini pe care le foloseau angajaţii Poştei în Vrancea. Cum Poşta avea 14 maşini de toate, acum a mai rămas doar cu trei, după ce firma de leasing şi-a retras autoutilitarele. ”În condiţiile în care managementul asigurat de cei de la Bucureşti s-a ajuns în halul în care au mai rămas doar trei maşini ale poştei. O să ajungem cu pensiile la două-trei zile în mediul rural, nu există o altă soluţie”, ne-a declarat Ion Bercaru, liderul de sindicat al Poştei din Vrancea. Aşadar, cu doar trei maşini, angajaţii trebuie să asigure activitatea în tot judeţul. Soluţia maşinilor personale este una ilegală, după cum susţin chiar aceştia. Partea complicată este d